- וודאו שהרכב עומד בצורה שלא מפריעה לתנועה וכי אתם לא מסכנים את חייכם.
- שימו לב כי שני כלי הרכב לא נוגעים אחד בשני, כבויים, במצב חנייה (P) או ניוטרל ועם בלם היד מורם
- חברו את הכבל האדום לנקודת החיבור החיובית (+) במצבר הרכב התקול ולאחר מכן למצבר הרכב השני. לאחר מכן חברו את הכבל השחור לנקודת החיבור השלילית (-) אצל הרכב התקין, ואז ברכב שלכם
- נסו להתניע את הרכב בפולסים קצרים - אם זה לא עובד, שחררו את המפתח ונסו שוב.
הרכב הניע? נפלא!
ננתק את הכבלים בסדר הפוך - קודם את השחור ורק אז את האדום.
שימו לב - חשוב לא לכבות את המנוע לאחר ההתנעה. צאו לנסיעה קצרה של כ10-20 דקות, כדי להטעין את המצבר.
הרכב לא הניע? נסו לבדוק האם הכבלים מחוברים כראוי וחזרו על ההנחיות. אם הרכב עדיין לא מניע, כנראה שמדובר בבעיה חמורה יותר.
בכל מקרה, אנחנו ממליצים לא לקחת סיכון ולהיעזר בבעל מקצוע שיוכל לאבחן את הבעיה, ולמנוע תקלות חוזרות.
אנחנו כאן לכל שאלה או בעיה בכל הקשור לרנו, ניסאן או דאצ'יה שלכם - אתם מוזמנים להתקשר 077-8044-500 ונעזור בשמחה
אם המזגן לא מקרר, לא תמיד התשובה היא גז.
במקרה כזה חשוב לבדוק את פילטר המזגן ולשם כך נדרשת בדיקה מקצועית של מומחים בתחום.
לתיאום בדיקה התקשרו אלינו 077-8044-500
קודם כל מנסים להרגיע את הבהלה ותופסים את גלגל ההגה בחוזקה. בצורה איטית ומבוקרת, לחצו על דוושת הבלם. אל תבלמו בבת אחת. לחיצות קלות על דוושת הבלם ואת הרכב הפנו בזהירות לשולי הכביש כך שלא תסכנו את עצמכם ולא את הנהגים האחרים שנוסעים על הכביש.
טיפ חשוב שיכול לחסוך לכם כסף - אל תמשיכו לנסוע על פנצ'ר, כי זה עלול להרוס את הג'אנטים ולגרום לכם להוצאה מיותרת
אנחנו כאן לשירותכם בכל הקשור לרכבי רנו, ניסאן ודאצ'יה. אתם מוזמנים להתקשר 077-8044-500 או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
מפלס מים - אם לא רואים, תכניסו את האצבע למיכל ותבדקו אם יש מספיק מים.
שמן - הוציאו את מקל המדידה. נגבו ורק אז בידקו.
לחץ אוויר בגלגלים - נכון, יש ברכבים חדשים מערכת התראה. אבל תעשו סיבוב. תבדקו את הגלגלים. תוודאו שהכל תקין. ואם לא, הוסיפו אוויר בתחנת דלק.
שימו לב! את הבדיקה צריך לעשות כשהרכב קר - לא מונע, ולא אחרי נסיעה
רוצים להתייעץ? יש משהו שאתם לא בטוחים לגביו בנוגע לרכב? צוות המומחים שלנו לרנו, ניסאן ודאצ'יה, תמיד לשירותכם
התשובה היא מגבים מחליפים מתי שצריך. זה לא תלוי בעונה ואין סיבה לחכות לחורף כדי להחליף את המגבים ברכב. אם המגבים שלכם סדוקים, יבשים ולא מבצעים את עבודת ניגוב שמשת הרכב כמו שצריך - אתם יודעים שהגיע הזמן להחליף אותם. גם בקיץ אתם משתמשים במגבים ברכב. יש אבק ואתם רוצים לנקות את שמשת הרכב. אם המגבים לא יעשו עבודה טובה זה עלול להוות בעיה בטיחותית בנהיגה.
לסיכום, מגבים לרכב מחליפים מתי שצריך וזה קורה גם בקיץ - אם אתם צריכים ייעוץ או מגבים במחיר מיוחד אתם מוזמנים להתקשר 077-8044-500 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
איך לבחור מוסך שיטפל בצורה הטובה ביותר ברכב שלכם? רכבים כיום, במיוחד הדגמים החדישים, כוללים מערכות ממוחשבות, טכנולוגיה מתקדמת וטיפול נכון ובטיחותי דורש ידע וניסיון וחיבור ישיר עם היצרן לכל מקרה של בעיה או תקלה ברכב.
מרכז שירות מורשה של ניסאן, או רנו או דאצ'יה, יש יתרונות משמעותיים מול כל מוסך מורשה של משרד התחבורה בלבד..
מרכז שירות מורשה מכיר כל רכיב ופרט במכונית שלכם, יודע לטפל במערכות המתקדמות ובטכנולוגיה, באמצעות מכשור מדויק שקיים וצוות מקצועי ומיומן.
הצוות עובר השתלמויות והכשרה אצל היצרן והיבואן בארץ (קרסו במקרה שלנו), יש שיתוף מלא במידע ויש לנו לאן לפנות בכל מקרה חריג או בעיה. כך שהטיפול שתקבלו במרכז שירות מורשה יהיה מקצועי, בטיחותי ואיכותי יותר. במרכז שירות מורשה משתמשים בחלפים מקוריים ויש לכם ראש שקט שהרכב מטופל כמו שצריך.
לקבלת הצעת מחיר ותיאום טיפול בניסאן, רנו או דאצ'יה מוזמנים להתקשר 077-8044-500 או למלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.
טיפול תקופתי ברכב עושים אחת למספר ק"מ שהגדיר יצרן הרכב או פעם בשנה, המוקדם מביניהם. אופן הטיפול נקבע בהתאם להוראות היצרן. חשוב מאד, גם אם לא נסעתם את כמות הקילומטרים הנדרשת לטיפול (15,000 ק"מ, 20,000 ק"מ וכד') ועברה שנה מהטיפול האחרון בניסאן, רנו או דאצ'יה שלכם, עליכם להגיע עם הרכב למרכז השירות ולבצע טיפול.
סביר להניח, שעלות הטיפול במקרה כזה, תהיה זולה יותר. אבל ישנן מערכות ברכב שדורשות עדכון ותחזוקה שוטפת ולכן חשוב לבצע טיפול בזמן.
אנחנו כאן לשירותכם להתייעצות בכל הקשור לרכבי רנו, ניסאן ודאצ'יה. 077-8044-500