ניסאן מרכז שירותיש לכם רכב של חברת ניסאן בבית, או שהיה לכם אחד כזה בעבר? ייתכן שהתשובה היא כן, אחרי הכל, מדובר באחד הרכבים הנפוצים בישראל. נתוני המכירה של החברה בישראל די גבוהים, ובעשור האחרון, החברה עומדת יציב בעשירייה הראשונה בטבלת מכירות הרכב בארץ. אם כן, ניתן למצוא בקלות לחברת ניסאן מרכז שירות זמין וקרוב לבית או למקום העבודה.

ניסאן מרכז שירות או מוסך שכונתי?

אם ביום מן הימים תזדקקו לטיפול ברכב, שאינו טיפול פשוט או מזיק, כמו הדבקת המראה הפנורמית בחזרה למקומה, עדיף שתלכו למוסך רשמי ומורשה. במוסך מורשה נמצאים מומחים אמיתיים בעלי רזומה מרשים, המקבלים תמיכה ושירות מיצרן ניסאן העולמי ועוברים הכשרות מקצועיות בכל הקשור לדגמי ניסאן. במרכז שירות מורשה משתמשים בחלקי חילוף מקוריים איכותיים, שנועדו להחזיר את הרכב לקדמותו ולמצבו התקין.
תיקון רכב באמצעות חלקי חילוף מקוריים עלול לחסוך כאב ראש עתידי. שימוש בחלפים מקוריים של יצרן הרכב, מעניק לכם מוצר איכותי ואמין ומסייע למנוע עוגמת נפש מיותרת מחוסר התאמה של חלפים לא איכותיים. בסופו של דבר, שימוש בחלפים מקוריים עשוי לחסוך הרבה כסף וכאב ראש מיותר בעתיד.טיפול חכם, חותך, ומקצועי – ימנע את עוגמת הנפש של הקלקול העתידי הנוסף, ובסופו של דבר, גם יחסוך הרבה כסף וכאב ראש.

מה כדאי לדעת על ניסאן מרכז שירות

טיפול תקופתי לרכב או הכנה לטסט, כשמדובר ברכב שלכם, הכי חשוב לקבל טיפול מקצועי, בטיחותי ומדויק. 
במרכז שירות לניסאן מקבלים טיפול מקצועי, אמין וסטנדרטים של שירות ברמה שלא הכרתם. אבל זה הרבה מעבר לכך.
בעידן המודרני הרכב הוא הוא כמו מחשב נוסע. המכוניות המודרניות מכילות מספר רב של מערכות ממוחשבות וחשמליות, השולטות על הפעולות השונות ברכב. כמעט כל פעולה, החל מהזרקת הדלק, דרך מערכות הבלימה וההיגוי, וכלה במערכות הבטיחות הטכנולוגיות האוטונומיות מספקות בכל שנה שפע של חידושים ומערכות ממוחשבות מתקדמות. 
הרכב הופך ליותר טכנולוגי ויש לכך השלכות מיידיות על אופן הטיפול בו ועל הידע הנדרש כדי להעניק טיפול בטיחותי, מקצועי ואמין. מרכזי השירות המורשים, מתמחים במותגי מכוניות ספציפיים, ומכירים את כל דגמי היצרן על כל חלקיו והמערכות שבו. יש למרכזי השירות קשר ישיר ליצרן הרכב העולמי וליבואן הרכב בארץ, הצוות שלהם עובר הכשרה מקצועית והשתלמויות כל הזמן. על ניסאן מרכז שירות אתם מוזמנים לקרוא כעת.

ניסאן מרכז שירות

העידן הטכנולוגי אשר חולל מהפכה בענף הרכב ועוד יחולל מהפכה עתידית בקרוב,  עשה זאת גם בתחום הטיפול והשירות ברכב. מרכזי שירות נדרשים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות ללקוח, והקפדה על כל תהליך הטיפול ברכב ברמה המקצועית, הבטיחותית והשירותית. 
גם עם ניסאן מרכז שירות אפשר לראות מעטפת טיפולים ותהליך שירות מדוקדק, בשקיפות מלאה ללרוח ואמינות. כל מרכז שירות ניסאן או אחר, כפוף לביקורות ופיקוח של היבואן ויצרן הרכב העולמי. 

השתלמויות וסדנאות

ניסאן מרכז שירות מקיים קשר צמוד עם היבואן וכפועל יוצא גם עם יצרן הרכב. יצרנית הרכב  מחויבת לעדכן את מרכז השירות בכל הידע המקצועי בזמן אמת, הן באמצעות חומרים כתובים והן בהשתלמויות וסדנאות המתקיימות בארץ ובחו"ל. 
בעידן המערכות הממוחשבות, חשוב שמרכז השירות יעסיק אנשי מקצוע שעברו הדרכות טכניות ומקצועיות ישירות מהיצרן שבנה את הרכב. רק כך יכולה להיות ללקוח תחושת בטחון שכאשר הוא מגיע למרכז שירות מורשה ניסאן או כל מותג אחר,  יטפלו ברכב שלו אנשים שמכירים את הרכב הכי טוב, יודעים לתת את הטיפול הנכון עבורו ובמידה ויש תקלה מורכבת, יש להם קשר ישיר עם היצרן, כדי להגיע לפתרון בדרך הטובה והמהירה ביותר.

מרכז שירות, פתרון להכל

ניסאן מרכז שירות, הוא מקום שאינו רק מוסך מורשה המתמחה ובקיא בשלל דגמי החברה, כשמו כן הוא, גם מרכז שירות, תמיכה וייעוץ. מקומות כאלו נועדו להוות מענה עבור כל שאלה בעיה או בקשה שתצוץ אצל בעלי רכבים של חברת ניסאן.
אחד ממרכזי השירות האלו הוא מרכז שירות המכונן, הממוקם ברחוב ישראל ב"ק 24 בתל אביב. עם ניסיון של יותר מחמישים שנה ועשרות אלפי רכבים שעברו כבר במקום, מבטיחים לעשות את כל המאמצים לטובת תחושת הביטחון והשלווה של הלקוחות. אם אתם מחפשים לרכב ניסאן מרכז שירות, תחשבו על זה: אולי יש יותר ממוסך מורשה אחד, אבל אין כמו מרכז שירות המכונן.

יש לכם ניסאן? צריכים להכניס את הרכב לטיפול תקופתי או להכין אותו למבחן הרישוי השנתי(טסט לרכב)? הכנסו למרכז שירות המכונן. ניסאן מרכז שירות מקצועי מורשה מסייע בכל מקרה של טיפול תקופתי לניסאן, רנו או דאצ'יה, או תקלה, או תאונה / פגיעה ברכב, ומעניק את כל הפתרונות לרכב במקום אחד.