סקירה טכנית וחווייתית של ניסאן ג'וק

ניסאן היוקרתית שכל כולה אומרת הוד והדר, כבדות וקלאסיקה כבדת משקל, עושה ספין רציני כשהיא חושפת את הניסאן ג'וק לשוק הרכב. עם עיצוב ייחודי שלא דומה לשום רכב אחר שהכרנו, בנייה בהשראת הסופר מיני היוקרתיות והאופנתיות ונוחות התמרון בעיר, הניסאן משנה את פניה – לפחות החלק האורבני הצעיר שלה. הניסאן ג'וק מצומצמת מידה כך שאינה מתאימה למשפחות מרובות ילדים. עיצובה מזכיר יצירת אומנות תל אביבית וכולל מגוון רחב של קימורים ואלמנטים ייחודיים השמורים רק לניסאן ג'וק.

ביצועי מנוע

190 כוח סוס ו-1.6 טורבו עושים את שלהם. בין הגרסה האוטומטית המציעה תיבה רציפה ובין הגרסה הידנית שיצאה טיפה מאוחר יותר מצוי יום עירוני אידיאלי ונוח לתמרון. יכולת דינאמית גבוהה מעניקה תחושת חופש והנאה שאין כמוה. יחד עם זאת יש לזכור כי לא מדובר במכונית ספורט ולכן חשוב לשמור עליה בעדינות. מכונית מצוינת לנסיעה עירונית יומיומית בתנאים האידיאליים.
התנהגות בכביש

יכולת דינאמית מרשימה עושה את שלה ולפעמים ממש לא מתחשק לצאת מהרכב מרוב נוחות. יחד עם זאת, יש לזכור כי עדיין לא מדובר במכונית ספורט מקצועית. תיבת ההילוכים יכולה להיות אוטומטית או ידנית.
הג'וק בישראל

הניסאן ג'וק בישראל מתברג יפה בנוף המקומי. ניכר כי הג'וק אהוב על אורבניים רבים המחפשים פתרון לעיר צפופה ולנסיעה באיכות גבוהה. יחד עם זאת, יש לזכור כי מדובר במכונית עירונית ולכן אין להיכנס אתה לשטחים פתוחים, הם ממש לא כוס התה שלה.

מבנה פנימי ובטיחות

מבפנים, הניסאן ג'וק קצת קטנה. מי שאוהב להתרווח בבריכה, יצטרך להתנסות קודם לכן. עם 5 מושבים ו-6 כריות אוויר, הג'וק מעניקה תחושת בטחון מלאה בעיר ומחוצה לה. מערכת ABS למניעת נעילת גלגלים בעת בלימה פתאומית, מערכת ESP לבקרת יציבות אלקטרונית המונעת התהפכות וסטייה ממסלול הנהיגה.

בחלק מהגרסאות ניתן למצוא גלגלי מגנזיום מעולים. ציון לזיהום אוויר מתוך 1-15: 3-7. ציון ירוק מתוך 0-251: 148-185.
אין ספק שהג'וק כאן בשביל להישאר. צעירים, מבוגרים שילדיהם כבר עזבו את הבית ואוהבי הלייף סטייל ייהנו ממנה בכל חלקי העיר.